spillover

Solgt reklame-madness

15. Sep, 2013

Ingen reklamerer mer (løst og fast) enn spillselskap. Norsk Tipping har fortsatt monopol her til lands (så får vi se hvor lenge det varer) og betting- og casinoselskapene har kroner de kan splashe ut på reklamefilmer, irriterende kjenningsmelodier og logoer, sponsede arrangementer og avdankede fotballspillere. Så kommer også kampen mellom landbaserte og nettbaserte spill.
Konkurransen er tøff – resultatet ikke alltid like tøft.
La oss ta en titt.

Maria Casino: bruker av en eller annen grunn en pen, ung kvinne som bilde utad. Her ser vi at det kvinner fleste vil ha/interesserer seg for er scooter, rød matrix-kjole, høye heler, veske og spenn. Leser du derimot Finansavisen er det seilbåt som står på toppen av lista. Tankeboblene kunne og skissert hva Blondie tenker om hva deres klassiker «Maria» får gjennomgå.

Comeon: John Carew garanterer ikke lenger for mål, men heller for høyeste Premier League-odds. Hva hadde oddsen vært for det for noen år siden da alle var fortapt i diskusjonen Carew Vs. Zlatan. Her er det bare en vinner.

A-U__GMCcAEFuSB

Unibet: Hvem ble størst sell-out av John og Ronny? Det går fort å glemme 62 landskamper, 4 Premier League-titler og en mesterligatriumf mr. Ronny Johnsen…For fedrelandet, Red Devils og Unibet Norge. Ikke minst så får alles favorittkaraokelåt fra Queen unngjelde. Mer om Unibet her.

Casumo: Verden første casinoeventyr. Smak på det, eventyr, ikke godt å si hva det vil si, eller noe sånt. Men du kan vinne skikkelig mye penger, hvor mye enn nå det er. Les anmeldelse.

Sånn derimot kan det gjøres: