Solgt reklame-madness

15. Sep, 2013

Ingen reklamerer mer (løst og fast) enn spillselskap. Norsk Tipping har fortsatt monopol her til lands (så får vi se hvor lenge det varer) og betting- og casinoselskapene har kroner de kan splashe ut på reklamefilmer, irriterende kjenningsmelodier og logoer, sponsede arrangementer og avdankede fotballspillere. Så kommer også kampen mellom landbaserte og nettbaserte spill.
Konkurransen er tøff – resultatet ikke alltid like tøft.
La oss ta en titt.

Maria Casino: bruker av en eller annen grunn en pen, ung kvinne som bilde utad. Her ser vi at det kvinner fleste vil ha/interesserer seg for er scooter, rød matrix-kjole, høye heler, veske og spenn. Leser du derimot Finansavisen er det seilbåt som står på toppen av lista. Tankeboblene kunne og skissert hva Blondie tenker om hva deres klassiker «Maria» får gjennomgå.

Comeon: John Carew garanterer ikke lenger for mål, men heller for høyeste Premier League-odds. Hva hadde oddsen vært for det for noen år siden da alle var fortapt i diskusjonen Carew Vs. Zlatan. Her er det bare en vinner.

A-U__GMCcAEFuSB

Unibet: Hvem ble størst sell-out av John og Ronny? Det går fort å glemme 62 landskamper, 4 Premier League-titler og en mesterligatriumf mr. Ronny Johnsen…For fedrelandet, Red Devils og Unibet Norge. Ikke minst så får alles favorittkaraokelåt fra Queen unngjelde. Mer om Unibet her.

Mr Green: Kjent som gentlemannen i bransjen gir de deg en spillopplevelse av det sjeldne. Det hjelper godt at det kan bli penger av det også, og at du kan sette egne grenser for hvor mye du vil spille for. Ikke la underholdningen vente! Les anmeldelse av Mr Green casino.

Sånn derimot kan det gjøres: