rsz_georgjensen2

The Gift of giving

3. Dec, 2015

Georg Jensen, som leverer smykker, bestikk, klokker og andre typiske gaver, satser på interaktivitet denne høytiden, hvor brukeren blir del av en eksklusiv fest som knytter bånd mellom det å gi bort gaver og følelsene forbundet med det.
Dette er vel bare starten på kreative måter å bygge kunden inn i konsept på?

Med kampanjen blir Georg Jensen et av de første skandinaviske designmerkene som bruker teknologien for å engasjere oss på denne måten.
Ved å aktivere sine smarttelefoner som fjernkontroll og oppleve kampanjen på to skjermer samtidig, kan brukere legge produkter til en ønskeliste, samtidig som de velger gaveutvekslingsscener i videoen på en skjerm uten å avbryte handlingen i videoen på den andre.

Så hva synes dere? Er det bedre å gi enn å få? Hva ønsker du deg til jul?
Anyways, her er noen gavetips fra Georg Jensen, etter vår smak:
642fbe46-9596-4520-b912-487834849029 Veggur 2199,-
594b2157-b883-4a98-b50e-e8e2cd7c3faf0,8 L karaffel 449,-

Se The Gift of Giving her: