Gant_TheyChangedtheWorldNottheShirtSlideshow15

«They changed the world. Not the shirt.»

11. Sep, 2015

«Autentisk. Innovativt. Lidenskapelig›, sånn lyder nøkkelordene for GANTs nye kampanje som fokuserer på den klassiske hvite skjorten.
Merket har samlet fem visjonærer/ambassadører innen fagområdene kunst, helse og miljø.
Mennesker som var ydmyke på tross av sin fremgang innen sitt fagområde, og som samtidig hadde et øye rettet mot det som lå foran oss av utfordringer.
På samme måte som GANT går tilbake til røttene og fremhver Bernard Gantmachter som en av de moderne pionerene – som i 1949 fikk utløp for sin lidenskap for skjortedesign.

Det er basic og avansert på samme tid, det er innovativt og sterkt forankret i tradisjon, og det er lidenskap til sluttprodukt og prosess.

Dette er en av merkets største kampanjer i deres lange historie.
Logo, fargeidentitet og litt Ivy League-stemning i kampanjen. «They changed the world. Not the shirt.»